Selasa, 10 November 2015

Bagaimana Berbahaya Adakah Salt Untuk Remaja?

Bagaimana Berbahaya Adakah Salt Untuk Remaja?

Jika anda mahu untuk menghapuskan tikus, mengetahui di mana mereka membiak dan berurusan dengan mereka di sana. Dengan kata lain: mencari punca masalah ini dan menyelesaikannya di luar sana.

Begitu juga dengan penyakit jantung. Anda mendapatkan remaja anda untuk mengurangkan pengambilan garam mereka dan mereka akan mempunyai peluang yang lebih baik untuk mengelakkan penyakit jantung di kemudian hari dalam kehidupan mereka.

Penyelidikan terkini dari Persatuan Jantung Amerika menunjukkan bahawa pengurangan hanya 3,000 miligram sehari sudah cukup untuk melakukannya.

Kajian ini telah dilakukan dengan komputer dan dapatan utama adalah bahawa pengurangan 40% daripada tekanan darah tinggi di kalangan orang dewasa boleh dicapai jika garam dikurangkan sebanyak 3,000 miligram sebagai remaja. Mereka telah menggunakan tekanan darah tinggi sebagai isyarat utama untuk masalah jantung masa depan, tetapi seperti yang kita tahu ini mungkin tidak menunjukkan untuk bertahun-tahun.

Jadi apa yang mereka lakukan dengan komputer mereka adalah untuk analisis pengurangan risiko peratusan untuk remaja apabila mereka sampai ke 50. Dan apa ini menunjukkan penurunan yang mungkin dalam sebatan sebanyak 7%, dan penyakit jantung koronari sebanyak 7%. Untuk serangan jantung adalah lebih mengesankan memberikan hasil sekitar 12%

Satu lagi faedah yang hebat mengambil kurang garam ialah kita mengetahui bagaimana baik makanan kita akut rasa.

Kita tidak perlu makan lebih daripada 1,500 miligram sehari menurut Persatuan Jantung Amerika, tetapi ia telah mendapati bahawa remaja mengambil masa yang lebih daripada itu dan dengan berbuat demikian membuat banyak masalah untuk diri mereka sendiri pada masa hadapan.

Dalam kaji selidik yang didapati bahawa remaja, sebagai satu kumpulan, mempunyai penggunaan 3,800 miligram sehari Ini adalah kerana cara bahawa remaja makan dan yang dijumpai untuk diproses makanan yang kita semua tahu mempunyai tahap yang sangat tinggi garam .

Jadi, jika anda mahu anak-anak lelaki dan anak perempuan anda untuk menjalani kehidupan yang panjang dan sihat: menjaga shaker garam dari meja dan TV makan malam di rumah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar