Selasa, 10 November 2015

Cinder Conk - Membongkar Penyembuhan The Sifat kulat (Bahagian 2)

Cinder Conk - Membongkar Penyembuhan The Sifat kulat (Bahagian 2)

Chaga boleh diambil semasa sepanjang tahun. Anda perlu mengumpul dari pokok tumbang, yang telah ditanam di tempat yang kering. Buang kulit kayu birch dan bahagian yang longgar kulat. Bahagikan bahagian keras dalam 3-10 sentimeter keping panjang dan udara kering mereka pada suhu bilik ketika musim panas. Pada musim sejuk, anda perlu kering mereka dalam kamera pengeringan pengudaraan yang baik pada suhu sehingga 60 darjah Celsius. Chaga dikumpul daripada mati-hutan tidak berguna. Chaga tidak berguna adalah cahaya dan mendapat hitam semasa pengeringan.

Chaga digunakan sebagai ubat gejala untuk merawat penyakit ulser, gastrik dan tumor malignan, terutamanya, awal kanser peringkat perut dan dalam kes-kes apabila terapi rasuk atau rawatan pembedahan adalah mustahil. Kulat yang digunakan dalam bidang pergigian, dan juga, untuk menangani paradontosis. Dalam usaha untuk membuat rendaman di, basuh kulat dengan air bersih dan tanamkan dengan air mendidih. Serahkan kepada minuman selama 4-5 jam dan conk menjengkelkan atau mengisar dengan daging helikopter, tetapi air dari melelahkan harus digunakan untuk membuat kemasukan itu. Campurkan chaga parut (1 bahagian) dengan air dicairkan dari melelahkan (5 bahagian) dan haba campuran sehingga ia mencapai 50 darjah Celsius. Selepas itu, biarkan minuman penyelesaian selama 48 jam dan tuang ia. Picit sedimen dan bercampur dengan kemasukan itu. Tambah air masak sejuk untuk mencapai kapasiti awal. Infusi boleh disimpan dalam peti sejuk selama 3-4 hari. Anda perlu minum segelas infusi 3 kali sehari setengah jam sebelum makan.
Apabila menggunakan ubat-ubat yang diperbuat daripada membara conk, anda harus mengelakkan makan hidangan panas, pedas dan kuat. Selain itu, anda tidak boleh mengambil makanan, makan lemak, lemak (terutamanya, marjerin) dan makanan salai dalam tin. Anda tidak boleh menggunakan antibiotik dan suntikan glukosa ke dalam vena.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar