Selasa, 10 November 2015

Hal yang perlu diingat Ketika Membeli Minyak Essential

Hal yang perlu diingat Ketika Membeli Minyak Essential

Aromaterapi minyak pati dan produk kesihatan semula jadi membentuk sebahagian daripada satu konsep yang luas yang mempunyai ruang lingkup yang berbeza-beza memandangkan gaya hidup sibuk kami. Dengan kedai-kedai kesihatan semakin meningkat, orang mempunyai akses mudah untuk minyak pati melalui kedai-kedai perubatan dan mel kepada kaedah perintah. Anda mungkin telah pun dilihat iklan minyak yang penting dan kelebihannya di saluran TV perdana yang walaupun menawarkan diskaun burung awal.

Dengan persaingan, jualan dicemari dan miskin penting kualiti juga telah melihat kenaikan. Pengeluar minyak yang berkualiti rendah itu bergantung kepada 'kesan plasebo' untuk kesannya.

Kesan Placebo dalam Minyak Essential

Kesan plasebo adalah keadaan di mana beberapa ubat-ubatan perubatan atau bukan perubatan diberi kepada seseorang tetapi ini tidak mempunyai apa-apa nilai pemulihan, dan bukannya orang yang menggunakannya boleh mendapatkan jaminan penyembuhan.

Minyak dicemari (yang mempunyai campuran minyak murah lain) tidak mengandungi nilai perubatan yang banyak. Mereka berharga rendah berbanding dengan minyak sebenar.

Beberapa tips yang akan membantu anda membeli minyak lebih baik adalah seperti berikut:

• Amalan terbaik semasa membeli minyak adalah untuk cuba kuantiti yang kecil sebagai ujian dan kemudian pergi untuk jumlah yang lebih tinggi.

• Banyak minyak kehilangan nilai-nilai perubatan mereka dalam tempoh masa, jadi menuntut saham segar.

• Elakkan membeli dari kedai tempatan sehingga dan melainkan jika anda pasti tentang syarikat induk menghasilkan barangan tersebut. Botol kecil yang tidak mempunyai apa-apa nama syarikat dan mempunyai pelekat putih ditampal pada mereka adalah meragukan.

• Essential boleh membubarkan mentol getah, topi dan lain-lain bahan-bahan tersebut yang biasanya digunakan sebagai penutup, supaya mengelak untuk botol yang mempunyai penutup getah.

• Jika anda mampu untuk menonjolkan bahawa botol aluminium 'di dalam ini dipenuhi, barulah pergi penting disimpan di dalam botol aluminium atau lain memberi mereka miss.

• Adakah beberapa penyelidikan dalam talian mengenai bahan-bahan minyak dan apa kesan ia menghasilkan. Pengetahuan yang lebih baik akan menyebabkan pembelian yang lebih baik.

• Jika anda tidak mendapat keputusan yang betul dari jenama tertentu, berunding dan mengubahnya.

• Sentiasa ingat bahawa yang penting adalah berbeza daripada minyak wangi yang mungkin mempunyai kandungan alkohol di dalamnya.

Akhir sekali, sentiasa membuat tabiat memeriksa bahan-bahan minyak yang penting sebelum anda membelinya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar