Selasa, 10 November 2015

Iceland Moss - Cari Penyembuhan sifat-sifat herba ini (Bahagian 2)

Iceland Moss - Cari Penyembuhan sifat-sifat herba ini (Bahagian 2)

Tawaran artikel dengan sifat-sifat penyembuhan Iceland Moss dan cara-cara untuk menggunakannya apabila berurusan dengan pelbagai penyakit, termasuk radang paru-paru, asma, bronkitis kronik, batuk kokol dan lain-lain

Herba ini mempunyai bakteria dan imuniti tindakan pengukuhan.
Pemulihan diperbuat daripada Iceland Moss boleh digunakan dalam kes penyakit saluran pernafasan atas, radang paru-paru, asma dan juga batuk kering. Mereka sangat dinasihatkan untuk merawat bronkitis kronik di kalangan golongan tua yang sia-sia jika mereka tidak mempunyai selera makan. Selain itu, orang lemah oleh penyakit perlu menggunakan ubat-ubatan ini. Ia adalah disebabkan oleh bahan-bahan yang mampu merangsang badan dan meningkatkan perlindungan terhadap penyakit nonspecific liken mengandungi. Dalam usaha untuk membuat infusi atau merebus, anda perlu tanamkan satu sudu teh herba dengan secawan air (150 mililiter) atau satu sudu herba dengan 2 gelas air mendidih mendidih. Mari minuman berwarna untuk beberapa lama dan minum secawan atau tiga perempat daripada segelas infusi dua kali sehari - pada waktu pagi dan petang. Lakukan prosedur selama sebulan.
Tanamkan satu sudu herba ini dengan segelas susu dan panas infusi sehingga ia mula mendidih. Isikan botol termos dengan berwarna atau hanya menampung kapal dan serahkan kepada minuman untuk beberapa ketika. Tuang dan minum pada waktu malam sebelum tidur untuk merawat batuk kokol, bronkitis kronik dan penyakit paru-paru.
Iceland Moss biasanya digunakan oleh orang-orang dan haiwan yang tinggal di tundra. Tumbuhan ini digunakan untuk menghasilkan glukosa. Glukosa tersebut akan ditambah kepada rai roti. Ia digunakan untuk membuat sirap, jem dan tampal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar