Rabu, 11 November 2015

Mengapa Memilih Reiki Healing

Mengapa Memilih Reiki Healing

Untuk beberapa tahun sekarang Reiki penyembuhan diamalkan di seluruh dunia. Ia diiktiraf sebagai alat yang hebat yang bertujuan rawatan peribadi. Keputusan Reiki sentiasa baik dan positif kerana ia datang daripada sumber rohani yang terbaik. Untuk perjalanan individu hidup fikiran, badan dan jiwa yang memerlukan rawatan Reiki untuk berjalan dengan lancar. Ia adalah sejenis bakat peribadi yang boleh dicapai jika anda lebih suka untuk mendapatkan biasa dengan sistem.

Pembelajaran Program Self Healing-

Dalam usaha untuk belajar program pemulihan diri anda perlu meluangkan masa untuk latihan. Anda perlu menguasai dalam pelbagai teknik untuk dapat memohon pemulihan diri. Jika anda cukup baik berpengetahuan anda boleh membangunkan sistem penyembuhan sendiri yang berasingan anda, yang memberikan anda mendapat manfaat. Anda akan berjaya kerana anda mempunyai minda, badan dan jiwa

Masa yang diperuntukkan untuk diri Healing-

Kira-kira masa 30 minit diperlukan untuk menyembuhkan anda dalam keadaan normal. Sudah tiba masanya apabila anda sedar fikiran anda berapa banyak pentingnya untuk anda supaya anda memerlukan sedikit masa untuk menyembuhkan diri sendiri. Anda boleh sama ada menggunakan teknik atau pengimbasan teknik kedudukan tangan itu. Sesi bermula anda akan mempunyai pengetahuan di mana untuk meletakkan tangan anda dan bagaimana supaya anda boleh menyentuh seluruh badan anda. Ia mesti yang anda rasa semua yang anda lakukan. Dengan sesi yang berterusan untuk memikirkan rutin harian anda dan bagaimana anda menguruskan mereka. Teknik ini akan membina sikap yang sihat anda. Kaedah pemulihan diri juga akan membantu minda anda untuk menjadi cukup kreatif untuk menangani masalah yang berbeza yang anda hadapi dalam kehidupan anda.

Self Healing masuk Kumpulan

Terapi Reiki boleh digunakan untuk diri sendiri atau kepada kumpulan ini. Anda boleh menggabungkan semua pengamal perubatan untuk membuat sesi menggabungkan penyembuhan, dengan cara ini ia akan memberi manfaat kepada anda lagi. Ia amat berkesan kerana bukan sahaja anda sedang penyembuhan diri sendiri; anda sedang membantu ahli-ahli kumpulan yang lain juga. Satu amalan setiap hari dengan rakan-rakan kumpulan anda boleh melakukan keajaiban dan akan memberikan hasil yang amat berkesan dan mengejutkan. Ia adalah perkongsian atau tenaga dan sokongan yang menyediakan faedah rohani kepada semua ahli kumpulan.

Keputusan Kumpulan akan sentiasa memberi manfaat kepada anda dalam apa-apa kerana anda cenderung untuk belajar banyak perkara baru. Anda berkongsi masalah anda. Anda mencari cara yang berbeza baru dan lebih baik penyembuhan. Sesi kumpulan perlu dijalankan sekurang-kurangnya sekali seminggu yang akan menjana lebih serius dan purposive bagi tiap-tiap seorang dari antaramu. Mari bayangan solat bersama anda yang akan membimbing anda kerana anda memasang dalam amalan penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar