Selasa, 10 November 2015

Rawatan terbaik Berpeluh berlebihan Ulasan

Rawatan terbaik Berpeluh berlebihan Ulasan

Rawatan yang terbaik untuk peluh berlebihan adalah setakat satu semula jadi berbanding dengan larutan kimia. Sememangnya, terdapat ubat-ubatan kimia yang boleh menyelesaikan masalah berpeluh anda, tetapi mengapa anda mahu untuk menambah lebih banyak toksin kepada badan anda jika akal yang baik dan alam semula jadi mempunyai jawapan untuk anda. Saya juga akan bercakap tentang panduan mengubati berpeluh semula jadi yang saya telah digunakan untuk menghilangkan masalah peluh berlebihan saya.

Ia adalah perlu untuk berpeluh. Berpeluh menghilangkan bahan-bahan toksik dalam badan kita dan menjadi sejuk suhu teras kami. Jadi dahi basah yang ganjil, atau ketiak direndam tidak peluh berlebihan. Apa yang dipanggil berlebihan adalah apabila kedua telapak tangan anda dan di bawah kaki anda sentiasa direndam. Keadaan ini dipanggil hiperhidrosis.

Secara ringkas, hiperhidrosis adalah apabila reseptor saraf anda di sekitar kelenjar peluh anda terlalu aktif. Ini boleh menjadi keturunan atau anda boleh membangunkan ini pada usia yang awal. Keadaan ini tidak difahami sepenuhnya lagi, tetapi ia boleh dikawal dengan jayanya. Anda seterusnya perlu pendekatan dalam tiga cara - menjaga tubuh anda seperti sejuk yang mungkin, sebagai kering yang mungkin dan membuat apa-apa bau di teluk.

Bagaimana untuk menyejukkan badan anda mungkin agak rumit kerana jika anda tinggal di kawasan yang panas maka anda perlu mempunyai penghawa dingin. Anda juga akan perlu minum air yang banyak. Ini tidak termasuk soda, kafein atau alkohol. Ini hanya akan membesar urat anda yang akan mempercepatkan aliran darah anda. Lebih cepat aliran darah, suhu badan yang lebih tinggi anda akan menjadi, yang akan membuat anda berpeluh lebih.

A herba dipanggil bijaksana dikatakan amat berkesan untuk mengawal peluh berlebihan. Anda boleh membeli teh sage di pasar raya dan minum 2-3 cawan sehari. Sebagai alternatif, mendapatkan beberapa benih bijaksana dan berkembang herba ini sendiri.

Satu lagi perkara yang anda tidak patut lakukan adalah menggunakan antiperspirants yang mengandungi bahan kimia yang berbahaya. Mereka mendapat diserap ke dalam badan dan hanya akan menyebabkan anda lebih berpeluh. Dapatkan deodoran organik yang mempunyai sebatian bunga cengkih, kayu putih, minyak rosemary dan kayu manis sebagai kandungan utama mereka.

Menjauhkan diri dari makanan yang pedas dan berempah dan apa-apa yang membuat anda berpeluh tidak perlu. Makanan segera juga harus dielakkan kerana mereka akan meningkatkan kadar jantung anda, yang membawa kepada kelenjar peluh anda overworking lagi. Rawatan yang terbaik untuk peluh berlebihan perlu dilakukan dengan pendekatan holistik. Diet anda, rutin senaman, paduan herba anda dan gaya hidup anda secara umum semua harus diambil kira. Secara peribadi, saya berjaya menghilangkan semua masalah peluh saya dengan langkah demi langkah peluh penyingkiran panduan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar