Selasa, 10 November 2015

Gunakan Tiga Langkah Garis Panduan dan Mengurangkan Candida Untuk Baik

Gunakan Tiga Langkah Garis Panduan dan Mengurangkan Candida Untuk Baik

Penghalang yang paling besar bagi orang yang cuba untuk menyembuhkan Candida dengan lebih ubat kaunter dan krim adalah bahawa mereka tidak merawat gejala punca. Itu sahaja yang baik dalam jangka pendek tetapi jika masalah ini tidak ditangani di akar, ia akan datang lagi. Untuk berjaya menangani dan memenangi perjuangan menentang Candida penumbuhan yg terlalu cepat, cuba kaedah tiga langkah yang dinyatakan di bawah yang memberi tumpuan kepada perubahan diet, probiotik dan anti-fungals.

1. Perubahan Pemakanan: -

Sumber kekuatan dan umur panjang untuk kulat Candida adalah persekitaran berasid, toksik disebabkan oleh tahun hidup pada makanan yang diproses, gula diproses, pengambilan alkohol yang tinggi dalam sebarang bentuk, seperti wain, bir, ciders, walaupun beberapa ubat berasaskan alkohol dan antibiotik. Semua ini menyumbang dalam mengisi bakteria tidak mesra yang lebih kuasa bakteria yang sepatutnya untuk memastikan ia di bawah kawalan dan ia mengambil alih.

Perubahan diet memerlukan seseorang untuk makan banyak daging tanpa lemak organik yang segar yang tidak dirawat dengan hormon bahan kimia dan sintetik. Makan daging lembu, kambing, ikan, ayam belanda, daging kambing, ayam dan daging babi juga mempunyai banyak segar berdaun organik sayur-sayuran dan herba hijau, seperti saderi, timun, kubis, pucuk brussel, salad, Collard hijau, lobak, zucchini dan menambah banyak serat dalam diet anda. Makanan ini kebuluran kulat dan membunuhnya, jika diet itu diteruskan keseimbangan PH badan akan dipulihkan membolehkan badan untuk pulih secara semula jadi.

2. Probiotik: -

Dengan langkah ini, anda akan mengukuhkan & repopulating usus anda dengan bakteria baik yang akan mengurangkan penumbuhan yg terlalu cepat Candida. Probiotik secara semulajadi menghasilkan sebatian dipanggil hidrogen peroksida yang mengoksidakan Candida dan membenarkan sistem imun untuk menyembuhkan anda. Mereka boleh ditambah atau melalui makan makanan probiotik.

3. Anti-kulat: -

Terdapat pelbagai anti-kulat semulajadi yang boleh digunakan dalam tiga langkah Candida proses penghapusan ini. Mereka benar-benar membantu kerana mereka mempunyai ciri-ciri yang sangat baik dalam memerangi Candida, mereka antiseptik semula jadi, mereka mengurangkan dan menyembuhkan radang perut, mereka mengubah tahap PH yang membuatnya lebih alkali, membaiki sel-sel, dapat memusnahkan tidak mesra bakteria sambil mengekalkan dan meningkatkan bakteria. Ciri-ciri ini indah boleh didapati di Bawang putih, biji limau gedang, Daun Zaitun, Aloe Vera, Goldenseal dan Black Walnut.

Perkara-perkara lain yang perlu dilakukan dengan proses pembasmian tiga langkah ini adalah untuk minum banyak dan banyak air, ini akan membantu berkelip apa-apa toksin yang berlebihan menghasilkan dengan yang mati atau mati sel-sel Candida.

Saya tidak boleh lebih menekankan kepentingan bersenam dalam usaha cuba untuk mengusir toksin. Tambahan pula anda boleh mengambil terapi sauna untuk melepaskan toksin melalui liang, namun penafian itu anda perlu mandi biasa dan gosok di luar sel-sel mati dikeluarkan Candida, sebagai Candida mempunyai keupayaan untuk makan di luar lain mati sel-sel Candida.

Yogurt memainkan peranan yang penting kerana ia adalah sihat, lebih-lebih lagi jika ia organik dan unpasteurised. Ia mengandungi acidophilus, satu bentuk yang bakteria dikehendaki menyimpan ragi di dalam semakan. Dua atau tiga hidangan setiap hari harus membuat perbezaan besar.

Cuba untuk mengurangkan tekanan sebanyak mungkin, hanya kerana tekanan tidak melayani anda. Ia adalah satu fakta saintifik bahawa tekanan sahaja boleh membuat orang yang sihat sakit, ketika dalam keadaan tertekan badan mengeluarkan gula berlebihan anda ke dalam darah anda dan kami tahu di mana gula ini akan berakhir, makanan untuk Candida.

Komponen terakhir dan yang paling penting akan mengubah minda anda, tetapi jika anda sabar "terus menjaga di" anda tidak lama lagi akan menghargai keputusan yang datang dengan berpegang kepada gaya hidup yang sihat, dan anda akan mula mengidamkan makanan yang lebih berkhasiat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar