Selasa, 10 November 2015

Formula yang tepat Anda Membuat Sendiri Tumbuh Rambut pada kepala botak anda benar-benar percuma

Formula yang tepat Anda Membuat Sendiri Tumbuh Rambut pada kepala botak anda benar-benar percuma

Tumbuh rambut pada kepala botak tidak sukar dan anda akan mendapati di bawah formula yang tepat yang anda boleh gunakan untuk tumbuh rambut, menghentikan pendarahan dan juga mencegah atau mengurangkan kerosakan akibat serangan jantung. Ya, ia adalah ubat tertanya-tanya. Perkara yang tidak baik adalah mengikut FDA adalah anda tidak boleh membuat ubat dan ia adalah menyalahi undang-undang untuk mendakwa ia adalah penawar untuk botak tetapi ia adalah. Hanya doktor boleh menggunakan "mengubati" perkataan tetapi oleh kerana mereka berkata botak boleh diubati ia tidak mengapa.

Ini dunia terlampau rumit kita hidup dalam menjadikan ia mahal untuk berbuat apa-apa undang-undang. Itulah sebabnya anda membayar $ 49,95 atau lebih tiub Goup rambut keajaiban berkembang yang sudah diluluskan oleh FDA untuk meletakkan di pasaran atau membayar sebahagian daripada Associates ribuan Dr. Bosley untuk rambut pemindahan dari tempat lain pada badan anda ke kepala anda kerana kos insurans perubatan telah menjadi keterlaluan untuk prosedur ini.

Jadi, jika anda sudah bersedia untuk melanggar undang-undang persekutuan dan penjara risiko untuk menyembuhkan diri botak dengan mencipta ubat dengan kesan sampingan menghentikan pendarahan jika anda meletakkan ia di potong, mencegah serangan jantung jika anda memancut sedikit di dalam mulut anda atau mencegah kerosakan otak dengan meletakkan beberapa ke dalam mulut mangsa serangan jantung maka mari kita pergi dengan resipi ini.

Pergi dengan pendirian hasil organik jika ada satu yang berdekatan dengan anda dan mendapatkan jalapeno dan haberano lada. Segelintir setiap adalah baik. Kemudian berhenti di kedai minuman keras dan mendapatkan segelas atau satu perlima daripada alkohol bijirin yang 190 bukti. Anda mungkin perlu sarung tangan getah dan apa sahaja yang anda lakukan tidak menyentuh diri anda di sekitar mata atau tempat-tempat tender yang lain pada badan anda, kawasan kemaluan anda dengan barangan ini panas pada tangan anda.

Letakkan lada dicincang halus dalam bekas kaca. Tuangkan hanya cukup alkohol untuk menutup lada. Goncang bekas setiap kali anda pergi olehnya. Simpan bekas di tempat yang gelap atau sekurang-kurangnya daripada cahaya matahari langsung.

Anda akan memerlukan jenis botol penitis mata lama yang masih mempunyai getah yang utuh. Selepas bru anda telah ditetapkan dan telah goyah sekali sehari untuk sekurang-kurangnya dua minggu, anda boleh tuangkan sedikit dalam botol anda. Untuk mula tumbuh rambut menggunakan kira-kira empat titik di kepala anda dan sapukan ke kulit kepala anda adalah anda ingin rambut tumbuh. Pastikan keseluruhan kawasan telah dibasahkan.

Selepas anda belajar untuk mengendalikan berwarna dan apa yang diharapkan anda boleh memohon tiga kali sehari. Anda boleh meletakkan penitis mata keseluruhan cecair di kepala anda sebaik sahaja anda belajar apa yang diharapkan. Anda akan dapat melihat rambut baru tumbuh dalam tiga hari. Fuzz akan muncul dan mula berkembang.

Tidak seperti amaran perubatan yang anda lihat di TV barangan ini tidak akan membunuh anda tetapi anda mungkin fikir anda akan mati apabila anda mendapatkannya dalam mata anda. Percaya atau tidak anda boleh mencairkan satu penurunan dalam 6 auns air suling dan menggunakannya untuk cuci mata. Anda akan mengutuk, hidung anda akan berjalan dan anda akan rasa apa yang bodoh saya, namun setelah berhenti membakar dan anda mampu untuk membuka mata yang sekali lagi anda akan dapat melihat dengan lebih jelas. Jika anda boleh mengambil kesakitan sekali lagi, adakah mata yang lain.

Lain kali anda terluka, hanya tarik keluar berwarna cayenne anda dan meletakkan beberapa titik terus ke dalam memotong. Anda akan kagum pada berapa cepat berhenti pendarahan dan peluang jangkitan boleh dikatakan tidak wujud. Dengan cara yang sama, apabila anda melihat seseorang yang mempunyai strok, serangan jantung atau mengalami pening atau pengsan, hanya beberapa memancut di dalam mulut mereka. Mereka mungkin mengutuk engkau tetapi engkau telah menyelamatkan hidup mereka.

Sekarang sebelum anda menghabiskan ribuan menggunakan perubatan moden berkembang beberapa bulu di kepala anda mungkin anda perlu menggunakan rambut yang semakin berkembang ini, yang dibuat oleh anda dan untuk anda formula untuk menyelamatkan diri wang dan mungkin hidup anda, anda perlu mempunyai serangan jantung. Apa yang paling tinggi adalah kos yang rendah untuk membuat dan dan ia adalah "hampir percuma."

Seperti yang anda tahu di Internet apabila anda mendapat sesuatu yang "percuma" selalu ada tangkapan paling kecil. Apabila anda menunjukkan menyebabkan anda sukar dipercayai sebelum dan selepas gambar-gambar Ketua baru anda penuh dengan rambut untuk seorang lelaki yang hanya menghabiskan $ 20,000 pada kad kredit yang dia tidak dapat membayar untuk satu bahagian bulu halus, sila merujuk beliau kepada link di bawah dan tawaran menjualnya formula tumbuh rambut peribadi untuk beberapa ratus dolar. Semua orang menang!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar